Dlaczego reklama w Weekend FM?

Atrakcyjny zasięg
Sygnał radia Weekend FM dociera do mieszkańców sześciu powiatów położonych na terenie dwóch województw: pomorskiego i kujawsko-pomorskiego.

Wysoka słuchalność
Każdego tygodnia Weekend FM włącza 180 tys. odbiorców, którzy średnio słuchają naszej stacji przez 2,5 godziny dziennie.

Efektywność kosztowa
Koszty dotarcia do tysiąca odbiorców (CPT) poprzez Weekend FM są dużo niższe niż w konkurencyjnych rozgłośniach odbieranych na terenie powiatów chojnickiego, człuchowskiego, bytowskiego, kościerskiego, sępoleńskiego i tucholskiego.
Zasięg radia Weekend FM
Zasięg techniczny radia Weekend FM pokrywa teren sześciu powiatów. Oznacza to, że Twoją reklamę usłyszą jednocześnie mieszkańcy regionu:
-
chojnickiego
-
człuchowskiego
-
bytowskiego
-
kościerskiego
-
sępoleńskiego
-
tucholskiego
Weekend FM można słuchać na:
-
99,3 FM w powiatach chojnickim, człuchowskim i tucholskim
- 105,8 FM w powiecie bytowskim
- 87,8 FM w Miastku
- 91,7 FM w powiecie kościerskim
-
92,6 FM w powiecie sępoleńskim
A także w internecie oraz urządzeniach mobilnych.

Słuchalność radia Weekend FM
Zasięg tygodniowy
Badanie: Radio Track Kantar MillwardBrown. Fale: styczeń 2020 : maj 2020 (wielkość: 4015). Grupy celowe: powiaty: chojnicki, człuchowski, bytowski, kościerski, sępoleński, tucholski. Dni słuchania: Wszystkie dni. Kwadranse: Wszystkie kwadranse
Udział w czasie słuchania
Badanie: Radio Track Kantar MillwardBrown. Fale: styczeń 2019 : grudzień 2019 (wielkość: 9624). Grupy celowe: powiaty: chojnicki, człuchowski, bytowski, kościerski, sępoleński, tucholski. Dni słuchania: Wszystkie dni. Kwadranse: Wszystkie kwadranse
Skontaktuj się z nami i dotrzyj do swoich odbiorców
Aktualności
Stabilna słuchalność radia pomimo pandemii i zmiany zwyczajów Polaków
Słuchalność radia w ostatnich kilkunastu dniach utrzymuje się na stabilnym poziomie, pomimo wprowadzenia w kraju wielu restrykcji i ograniczeń związanych z epidemią koronawirusa. Instytut Kantar Polska, realizujący badania słuchalności radia w Polsce, przeanalizował...