Reklama radiowa w czasie pandemii [RAPORT]

Kwi 3, 2020

Eksperci rynku radiowego skupieni wokół projektu „I Love Radio” udostępnili właśnie raport specjalny pod tytułem „Reklama radiowa w czasie epidemii”. Radzą w nim, w jaki sposób można wykorzystać radio w komunikacji reklamowej w czasie kryzysu. Ujawniają również, jakie możliwości może przynieść reklamodawcy obecność w tym medium. 

„Radio jest tym medium, które w czasach kryzysu, zagrożenia, klęski, zyskuje odbiorców, bo jest jednym z najważniejszych źródeł wiarygodnych informacji w Polsce. To właśnie z radia dowiadujemy się o ważnych wydarzeniach najszybciej i to radio pozwala być na bieżąco, zwłaszcza obecnie w sytuacji pracy z domu, w której znalazło się wielu Polaków.”

 

Anna Romaniuk

Dyrektor badań radiowych, Kantar Polska

Raport powstał w oparciu o analizę słuchalności radia w marcu bieżącego roku – czyli po ogłoszeniu pierwszego pacjenta zarażonego koronawirusem w Polsce, wprowadzeniu restrykcji w działalności wybranych branż i ograniczeń w przemieszczaniu się. 

W raporcie znajdziemy najnowsze badania oraz dostępne dane z rynków polskiego i amerykańskiego.  

Jak czytamy w raporcie, trudne czasy wymagają niestandardowej komunikacji, dlatego zamiast rezygnować z kampanii: 

  • podkreśl możliwość zakupu online/telefonicznie
  • podziękuj swoim pracownikom za pracę w trudnych czasach
  • zaangażuj się w edukowanie, jak chronić się przed wirusem
  • informuj o działaniach CSR swojej firmy
  • komunikuj zmiany, jakie wprowadzasz w związku z kryzysem
  • buduj świadomość marki i oferty

Pełny raport do pobrania tutaj. Źródło: iloveradio.pl

Weekend FM

Jeśli potrzebujesz pomocy w zbudowaniu odpowiedniej reklamy radiowej dla swojej firmy oraz w dotarciu do odbiorców z regionu Chojnic, Człuchowa, Bytowa, Kościerzyny, Sępólna Krajeńskiego lub Tucholi, skontaktuj się z nami. Pomożemy.