Test 123 O nas | Reklama w Weekend FM

Weekend FM to jedna z pierwszych komercyjnych rozgłośni radiowych w Polsce. Od 30 lat tworzymy lokalny program dla mieszkańców sześciu powiatów. Każdego dnia dostarczamy informacje, muzykę i audycje rozrywkowe słuchaczom z regionu Chojnic, Człuchowa, Bytowa, Kościerzyny, Sępólna Krajeńskiego i Tucholi. Pomagamy również lokalnym firmom dotrzeć do tysięcy odbiorców z tego terenu.

Zobacz, co zyskasz dzięki współpracy z Weekend FM?

W krótkim czasie i w korzystny sposób dotrzesz do tysięcy mieszkańców regionu

Otrzymasz profesjonalne wsprarcie na każdym etapie współpracy

Twoja marka będzie mogła pojawić się jednocześnie w radiu, internecie, telewizji i outdorze

Dlaczego reklama w radiu Weekend FM?

Atrakcyjny zasięg

Sygnał radia Weekend FM dociera do mieszkańców sześciu powiatów położonych na terenie dwóch województw: pomorskiego i kujawsko-pomorskiego.

Wysoka słuchalność

Każdego tygodnia Weekend FM włącza 180 tys. odbiorców, którzy średnio słuchają naszej stacji przez 2,5 godziny dziennie. 

Efektywność kosztowa

Koszty dotarcia do tysiąca odbiorców (CPT) poprzez Weekend FM są dużo niższe niż w konkurencyjnych rozgłośniach odbieranych na terenie powiatów chojnickiego, człuchowskiego, bytowskiego, kościerskiego, sępoleńskiego i tucholskiego.

Zaufanie

Badania pokazują, że radio cieszy się największym zaufaniem wśród wszystkich mediów. Ufa mu 56% Polaków. (badanie EBU „Trust in Media 2018”)

Bliskość

Radio jest medium osobistym, potrafi wytworzyć osobistą więź ze słuchaczem i zaangażować jego wyobraźnię, co w dalszej kolejności inspiruje myśli i działania.

}

Długi dzienny czas słuchania

Zapewnia to stały kontakt z odbiorcą i pozwala budować wysoką częstotliwość przekazu.

Szybkość

Radio umożliwia uruchomienie kampanii „od zaraz” lub natychmiastową podmianę kreacji.

Elastyczność

Radio pozwala na elastyczne planowanie kampanii w krótszych okresach (cykle dzienne, tygodniowe) i dostosowywanie komunikatów do zmieniającej się sytuacji.

x

Mała unikalność reklam

W radiu zjawisko zappingu, czyli przełączenia kanału podczas reklam jest bardzo rzadkie.

Bliskość decyzji zakupowych

Reklama emitowana we wskazanym paśmie godzinowym może wpłynąć na chęć natychmiastowego zakupu.

z

Duża intensywność kampanii

Radio buduje wysoką częstotliwość kampanii, co jest szczególnie ważne w kampaniach sprzedażowych, w których znaczenie ma powtarzalność reklam.

Wysoka słuchalność nawet w czasach kryzysu

50% Polaków słucha radia uwazniej, gdy nadawane sa wiadomości

34% Polaków woli radio lokalne, bo nadaje lokalne wiadomości.

(źródło: TGI, Kantar Polska)

Weekend FM to nie tylko reklama radiowa. Sprawdź również możliwości reklamy internetowej, telewizyjnej oraz outdoorowej.

Reklama radiowa

Sprawdź, jakie możliwości reklamowe daje radio Weekend FM. 

Reklama internetowa

Dotrzyj do tysięcy czytelników radiowego portalu weekendfm.pl

Reklama telewizyjna

Zaprezentuj swoją markę w Telewizji Kablowej Petrus.

Outdoor

Pokaż się na mieście.