Prowadzisz firmę? Organizujesz wydarzenie? Wykorzystaj siłę lokalnego radia

Dzięki reklamie w Weekend FM skutecznie dotrzesz do mieszkańców sześciu powiatów: chojnickiego, człuchowskiego, bytowskiego kościerskiego, sępoleńskiego i tucholskiego. W tydzień usłyszy o Tobie 180 tys. osób.

Dlaczego reklama w Weekend FM?

Atrakcyjny zasięg

Sygnał radia Weekend FM dociera do mieszkańców sześciu powiatów położonych na terenie dwóch województw: pomorskiego i kujawsko-pomorskiego.

Wysoka słuchalność

Każdego tygodnia Weekend FM włącza 180 tys. odbiorców, którzy średnio słuchają naszej stacji przez 2,5 godziny dziennie.

Efektywność kosztowa

Koszty dotarcia do tysiąca odbiorców (CPT) poprzez Weekend FM są dużo niższe niż w konkurencyjnych rozgłośniach odbieranych na terenie powiatów chojnickiego, człuchowskiego, bytowskiego, kościerskiego, sępoleńskiego i tucholskiego.

Zasięg radia Weekend FM

Zasięg techniczny radia Weekend FM pokrywa teren sześciu powiatów. Oznacza to, że Twoją reklamę usłyszą jednocześnie mieszkańcy regionu:

  • chojnickiego

  • człuchowskiego

  • bytowskiego

  • kościerskiego

  • sępoleńskiego

  • tucholskiego

Weekend FM można słuchać na:

  • 99,3 FM w powiatach chojnickim, człuchowskim i tucholskim

  • 105,8 FM w powiecie bytowskim
  • 87,8 FM w Miastku
  • 91,7 FM w powiecie kościerskim
  • 92,6 FM w powiecie sępoleńskim

A także w internecie oraz urządzeniach mobilnych.

Słuchalność radia Weekend FM

Zasięg tygodniowy
Chart by Visualizer
Badanie: Radio Track Kantar MillwardBrown. Fale: styczeń 2022 : grudzień 2022 (wielkość: 314 484). Grupy celowe: powiaty: chojnicki, człuchowski, bytowski, kościerski, sępoleński, tucholski. Dni słuchania: Wszystkie dni.
Udział w czasie słuchania
Chart by Visualizer
Badanie: Radio Track Kantar MillwardBrown. Fale: styczeń 2022 : grudzień 2022 (wielkość: 314 484). Grupy celowe: powiaty: chojnicki, człuchowski, bytowski, kościerski, sępoleński, tucholski. Dni słuchania: Wszystkie dni.

Skontaktuj się z nami i dotrzyj do swoich odbiorców

Aktualności

Reklama radiowa w czasie pandemii [RAPORT]

Reklama radiowa w czasie pandemii [RAPORT]

Eksperci rynku radiowego skupieni wokół projektu "I Love Radio" udostępnili właśnie raport specjalny pod tytułem „Reklama radiowa w czasie epidemii”. Radzą w nim, w jaki sposób można wykorzystać radio w komunikacji reklamowej w czasie kryzysu. Ujawniają również, jakie...

czytaj dalej