Reklama radiowa w czasie pandemii [RAPORT]
Eksperci rynku radiowego skupieni wokół projektu „I Love Radio” udostępnili właśnie raport specjalny pod tytułem „Reklama radiowa w czasie epidemii”. Radzą w nim, w jaki sposób można wykorzystać radio w komunikacji reklamowej w czasie kryzysu. Ujawniają również, jakie możliwości może przynieść reklamodawcy obecność w tym medium.
„Radio jest tym medium, które w czasach kryzysu, zagrożenia, klęski, zyskuje odbiorców, bo jest jednym z najważniejszych źródeł wiarygodnych informacji w Polsce. To właśnie z radia dowiadujemy się o ważnych wydarzeniach najszybciej i to radio pozwala być na bieżąco, zwłaszcza obecnie w sytuacji pracy z domu, w której znalazło się wielu Polaków.”
Raport powstał w oparciu o analizę słuchalności radia w marcu bieżącego roku – czyli po ogłoszeniu pierwszego pacjenta zarażonego koronawirusem w Polsce, wprowadzeniu restrykcji w działalności wybranych branż i ograniczeń w przemieszczaniu się.
W raporcie znajdziemy najnowsze badania oraz dostępne dane z rynków polskiego i amerykańskiego.
Jak czytamy w raporcie, trudne czasy wymagają niestandardowej komunikacji, dlatego zamiast rezygnować z kampanii:
- podkreśl możliwość zakupu online/telefonicznie
- podziękuj swoim pracownikom za pracę w trudnych czasach
- zaangażuj się w edukowanie, jak chronić się przed wirusem
- informuj o działaniach CSR swojej firmy
- komunikuj zmiany, jakie wprowadzasz w związku z kryzysem
- buduj świadomość marki i oferty
Pełny raport do pobrania tutaj. Źródło: iloveradio.pl
Weekend FM
Jeśli potrzebujesz pomocy w zbudowaniu odpowiedniej reklamy radiowej dla swojej firmy oraz w dotarciu do odbiorców z regionu Chojnic, Człuchowa, Bytowa, Kościerzyny, Sępólna Krajeńskiego lub Tucholi, skontaktuj się z nami. Pomożemy.